Powered By Blogger

Isnin, 4 November 2013

moment is love

sejarah tu benda yg paling best .. bila kita kaji iya akan makin susah and menarik... 
bnyk mistery yg tersembunyi and secara pelahan2 akan dihuraikn dan disimpan... 
ibarat cinta :) kasih yg dulu hilang x berarti akan terus hilang.. mungkin iya akan kembali suatu hari nnti,, 
sebagai mana kembali nya awan diatas langit selepas hilang menurun kan hujan..
 bergitula kisah aku dan seorg wanita yg  aku pernh cintai ..
 aku ingt perasaan tu akan hilang selepas ditgglkn ..
diatas sbb mulut org yg mcm ponggong ayam.. 
hehehe..
 tpi akhirnya rasa tu dtg kembali merasuk hati ku.. walaupon aku thu wanita itu telah memiliki kasih syg yg bru.. tpi aku ttp tabah menggu untk membahagiakn dia ketika dia bersedih..
 mungkin tu tugas seorg lelaki yg berani untk tersakiti.. 
tpi yg penting kasih syg yg aku rasa ini muncul sebagai mana aku mnyayanginya buat kali pertama 
seandai nya nyawa ku diperlihara oleh allah aku mohon agar aku dpt terus mencintainya  
sampai akhir hayat aku..
 aminn :')  
thanx sbb knlkn aku pada mama  
sbb kau aku dpt seorg mama yg hargai aku 
aku syg kau 
 thanx sgt2 klau bukn kau aku mesti x merasa kasih syg tu...
 aku cinta kan kau..

Tiada ulasan: