Powered By Blogger

Rabu, 6 November 2013

memory yg indah adalah sahabat..(hnya untk dia')

aku x thu bagai mana rasa nya untk meluahkn rasa hati yg membuatkn aku ingin terus melindungi diri mu..
 segala memory yg aku doakn untuk hilang telah kembali.. 
mungkin ini ujian dri allah untk aku mencintai dirimu kembali.. 
ataupon mungkin semua ini takdir yg akan mngubah diri ini untk sesuatu yg mistery ... 
sejarah yg ditakdir kan untuk kembali bukn la satu perasaan yg mnenipu tetapi perasaan yg diberi oleh allah.. 
 mungkin ada susuatu yg mistery tentang hari esok yg tiada siapa yg thu. 
 karna iya sejarah yg mistery..
 aku thu ini mungkin telah terjadi tetapi..tidak mungkin kasih syg yg wujud akan menipu.. 
hati boleh berubah.. tetapi memory yg indah dalam hidup xkn pernh hilan walaupon iya kita buang dgn benci..
memory itu akan kembali mungkin akan membuatkn kegembiraan ataupon  
jalan yg allah mahu untk segala apa yg telah dituliskan didalam takdir manusia.. 
memory yg indah bersama diri-nya susah untk hilang walaupon hingga saat diri ini mati..
 mungkin suatu hari nnti memory itu akan menjadi cerita bualan anak cucu iya tetap sejarah yg xkn hilang..
karna memory yg indah itu sahabat dan iya tanda jujur nya senyuman  
diwaktu pertama kali aku mencintai diri mu... 

 aku masih mencintai diri mu..
 dan akan menggu diri mu.. 
janji blh di ungkir tetapi..
 kejujuran xpernh mati..

Tiada ulasan: