Powered By Blogger

Ahad, 5 Jun 2011

saat aku syg kamu dn kamu slmnya di ati ini..... ^_^

aku menemui seseowg yg bereti bt hdp aku..... 
hari ini yg plg srnk dlm hdp aku sbb aku menpnyai seseowg yg...,,, 
mencintai ku....membt ari2 ku gembira dgn gelak tawa nya yg sempurna.... 
merasa sentiasa bahagia...dn aku tidk pernah kecewa dgn diri nya....aku merasa sgt bertuah sbb ,, 
cinta yg aku dpt tulus dari dia.......... 
pada suatu hri aku dgn sidia  berkongsi cite dgn sidia...dn menyebb kn aku dgn sidia,,, 
m'nges.....  :'( 
kami slng mencintai satu sama lain dn berhrp hbgn kami kekal hgga selamanya.... :( 
semasa kami slng bertukar cerita..air mata mula menglir kuar dri mata aku dn sidia!!! :'( 
apebila dtg satu hari...aku dgn sidia xkn bertemu kembali kerana,,, 
kami telh dihlng olh kedua ibu bapa...,dari hari itu lh kami selalu menyimpan perasaan rindu didlm ati masing2!!! 
ade sekali2 aku berfikir.....ingn meluah kn perasaan aku kepada nya,,,namun aku lupe skg aku sendirian...... 
dgn ini aku memonh kepd ALLAH yg maha berkuasa....agar menjodoh kn kami wlupon kami bersatu sblm hembusan nafas terakhir..... 
Dn sye ingin awk tahu yg sye sentiasa perlukn ati awk dn sokongan awk....yg plng sye perlukn ialah  
kasih syg awk terhdp sye yg mendlm!!!!
sye hrp awk ceria selalu ...,,kerana ,apebila awk awk merasa sesal ati sye ini akan merasa skt nya... 
jikalau awk m'nges..... sye akn kehbsan air mata yg dianggp drh dlm cinta kuta,...... 
akhir sekali awk tlg lh menjaga diri dgn elok2 sbb sye syg kn awk klu blh xnk kehilngan awk,, 
namun sye tlh kehilngan awk juga swkt sye btl2 cintakn awk... 
ini semua dugan -nya.....atas cinta kita yg sempurna.....ooo :(

Tiada ulasan: