Powered By Blogger

Khamis, 9 Jun 2011

hari yg menakut kn....

hari selasa yg lalu aku menerima satu keajaiban kuasa allah 
kerana aku tlh mendpt kn satu mimpi yg menunjk kn sifat seseowg insan ini ,,
 dn aku percaya yg ini semua untk memberi aku kesedara,,, 
agar jgn sentiasa percaya kata2 yg keluar dari mulut seseowg krana,,,,, 
ini blm cukp untk menjkkan ke iklasan seseowg itu kpd seseowg insan ini,,,, 
ape bila kita ingn megenali seseowg insan ini dgn perasaan yg ragu...kita kena lh meliht ,, 
terus dari hati nya...,,kerna manusia ini mempunyai perbagai rupa!!! 
ya allah aku mohon ribuan terima kasih kepada mu.... 
kerana tlh menunjk kn kebenara ini semua..... 
alhamdulliah.. 
amin kepada mu ya allah..... 
amin... 
aku mohon ya allah agar ko tunjuk kn lh kpd ku lagi,,, 
perasaan nye ya allah terhadp insan lain itu ya allah!! 
!!! 
:'( amin

Tiada ulasan: