Powered By Blogger

Selasa, 20 September 2011

aku kn boy :)

sesiapa yg kenal aku mest rasa terbaek sbb aku suke kacau owg :P hahahahahah 
aku ade best friends nama dia Reyha aku panggl dia ;;;;YAYA  
hahahahahahaha 
dia jew lh yg sudi dgar semua stry aku kt sek tu :) 
thanx yew Reyha yaya..... <3 
and aku ade krew kp kt sek tu yg hebat2 belaka...... 
Azam : dia ni smrt and suke kerut kn dahi dia yg luas :) ape2 pon dia sempoi :)
 Mior: dia pandai owg nye same mcm reyha suke bt kecoh kt sek and klau xde dia kelas jdi boring sikit...
wani : owg nye suke kecoh and klau dia x dtg dia mesti kuat berangan :) dia baek and dia pandai sekali dlm kelas tu :))
Shafiq:: budk k-pop tiruan yg suke pakai tren yg baru2 :)
 Adha seowg yg suke aku kacau and dia sempoi lh 
Afendi :: owg yg suke snyap tapi kuat nyanyi,,,,,,mesti pening kn tapi itu lh kebiasaan dia :P
 myera hanis :) dia ni suke t=bt benda yg terbaek and dia layan korea mcm aku :) 
pija : budk yg cumil tapi kuat kacau owg terrbaek lh jgk :) 
mida owg yg aku suke kacau .....sbbnye aku kacau dia ,,,dia ni suke bt muka nk ngis bila owg kacau hahahahaha  
ayie : pak lawak dlm kelas klau dia xde bosan kelas and aku suke tgk dia termenung :) 
ni lh kwn2 aku yg terrbaekk dari krew kp :) 
hidup mak............simah hahahahahahah 
kn2 kwn2 :)

Tiada ulasan: